You Call It Love (Theme Song from "L' Etudiante" 1988)

Student cover






Vincent Lindon


Vincent Lindon






You Call It Love







Student



















Karoline Krüger – “You Call it Love”
(Live 1989 norwegian TV)

映画 ”L' Etudiante” (The Student) (フランス・イタリア合作、1988) の
主題曲でした。

Eurovision Contest で ノルウェーのKaroline Krüger
さんが歌った曲です。

きょう、たまたま Gyao でこの映画を見、
この曲と映画の始まりの部分(二人の出会いの場面)で、
”あら、この映画、前に見た。。。”と。

多分2009年の12月に見たんだと思いますが、
覚えているのは、本当にこの曲と最初の場面だけ。
あとは全く覚えていませんでした。

この曲がとっても好きでスライド・ショウも
作ったはずなのに、それも見つからず。。。


You call it love
There are things I need to say
About the way I feel when your arms are all around me
You call it love
Words I'd heard that sound so fine
Meaningless each time till you came and found me

See the ground is slowly turning dizzily, easily
Feel the way my heart is burning secretly inside of me

You call it love
All the wishes in my mind soared into the skies
Where reflected in my own eyes
You say it's love
Variations on a theme

Love was just a dream, memories of past sighs
See you love is always around me
Everywhere in the air
New sensations now surround me
Ocean wide deep inside

You call it love
All my days past close to you
Grey skies turn to blue
And the sun shines all around me
You call it love
It's a phrase that people say each and every day
Real love is hard to find though

See the ground is slowly turning dizzily easily
Feel the way my heart is burning from your touch secretly

You call it love
Now I know it's so much more being close to you
Makes this feeling new that you call love



コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

Chibi1988

Author:Chibi1988
チビちゃんが生まれたのは1988年秋。正式に私の子になったのが1989年3月15日。いっしょに住めるようになったのが1990年2月。それから2003年8月9日までずっといっしょでした。今も心の中ではいっしょです。チビちゃんをお兄ちゃんと慕っていた猫のあ~ちゃん、2012年1月22日にお星さまになってしまいました。チビちゃんを知らない2009年5月生まれのクーちゃんも2015年4月26日に6年という短い一生を終えました。FIVでした。そして後を追うようにデリーちゃん(13歳)が6月30日にお星さまになってしまいました。ルンちゃん、一人になってしまっていたところ、ご縁があり2015年9月20日にコアラちゃん、11月7日にティガーちゃん、そして12月29日にマフィンちゃんを迎えいれることができました。(チビちゃんが亡くなって休止していたわんちゃんの里親さがしは2010年夏に再開しましたが、6頭目でつまづき、現在は休眠中です)4人+私で仲良く暮していたのですが、2017年4月24日、ルンちゃんが16歳でお星さまになってしまい、2015年生まれの若い3人(コアラちゃん、ティガーちゃん、マフィンちゃん)が残されました。みんなが健康で穏やかな毎日を過ごせるよう祈りながら、みんなの記録を残したいと思います。

最新記事
カテゴリ
月別アーカイブ
リンク
QRコード
QR